Αναζήτηση:








Σε συνεργασία με:


 WIDTH=Στην ώρα τους οι πτήσεις
Source: ryanair
11/08/2017

Η Ryanair, ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιουλίου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα:

· Το 83% των περισσότερων από 69,000 πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα τους (μείωση λόγω καιρού και καθυστερήσεων των ΕΕΚ)

· Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε 2 παράπονα

· Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή

· Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών. Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair σημείωσε ρεκόρ επιβατικής κίνησης τον Ιούλιο, μεταφέροντας 12.6 εκατομμύρια πελάτες. Με το 83% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, τον Ιούλιο γίναμε η πρώτη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη που μετέφερε 1 δισεκατομμύριο επιβάτες από το 1985. Μέσω του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε ακόμα περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Ακολουθήστε μας και στο twitter

twitter-

Επικοινωνία: ldemertzis@aviationnews.gr


Δωρεάν εγγραφή στο ημερήσιο email.
E-Mail
 


H Εταιρεία ~ Επικοινωνία ~ Η Ομάδα ~ Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης

© aviationnews.gr - ® all rights reserved